Ebben az évben már a hetedik alkalommal került sor a Pátria Roadshow országos rendezvénysorozatra, amelynek keretében márciusban és áprilisban kilenc helyszínen – Budapesten és nyolc megyeszékhelyen – ismerkedhettek meg viszonteladó partnereink az irodaszer-divízió 2015-ös termékválasztékával.
A szakmai találkozókon részt vevő közel 900 ügyfél számára kedvezményes ajánlatokat állítottunk össze, és több mint ezer termék esetében akciós árakat biztosítottunk. Bemutattuk többek között a legújabb Clairefontaine-kollekciókat – az Elle, Prisme, Ruckfield, Kalipso füzeteket, toll- és írószertartókat, gyűrűskönyveket, gumis mappákat –, a Centrum zselés és golyóstollakat, a Stanger markereket, az Info Notes öntapadóit és oldaljelölőit, a Durable információs tábláit és irodai kiegészítőit, a Novus tűzőgépeit, a Pébéo festékkészleteit, valamint a Pátria kínálatába most bevezetett Trodat bélyegzőket. A legújabb importtermékek mellett a saját gyártású és forgalmazású Pátria Design füzetek 2015-ös kollekciója is a roadshow-n debütált. Nagyon sokan érdeklődtek ezúttal is a nyomtatványok, a kreatív és parti termékek, valamint a Trefl és Wader játékok iránt.
Rendkívül eredményes roadshow-t zártunk ebben az évben is – összegez Csenki Ferenc kereskedelmi igazgató. A hozzánk érkezett visszajelzések alapján most is sikerült maximálisan megfelelnünk ügyfeleink elvárásainak, illetve a programsorozat alatt leadott viszonteladói megrendelések is a tervek szerint alakultak.