MagyarBrands 2019 címet nyertünk ebben az évben is. 2016 és 2017 után ez már a harmadik díj, amellyel a közel tíz éve működő MagyarBrands program a magyar vonatkozású kiváló márkák közül a legeredményesebbeket és legmegbízhatóbbakat ismeri el.
A Kiváló Üzleti Márka odaítélésénél az alábbi pontozási szempontok érvényesülnek:
A Szakmai Bizottság által értékelt szempontok:
- Identitás: Mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott márka?
- Reputáció: Milyen a márka hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében?
- Márkaépítés: Milyen a márka hazai márkaépítési gyakorlata?
Kutatási eredmények alapján értékelt szempontok:
- Tradíció: Hány éve van jelen a magyar piacon a márka?
- Megbízhatóság: A márkát tulajdonló vállalat elmúlt 3 évi gazdasági teljesítményének értékelése, a vállalat mérete, pénzügyi eredményessége, tőkeerőssége és a pénzügyi mutatók alapján.