Szállítmányozó partnerünk, az Express One Hungary Kft. érintkezés nélküli kézbesítés szolgáltatása minimalizálja a webes rendelések kézbesítésekor a személyes kontaktust.
Az átvétel igazolása az alábbiak szerint történik:
1.) A címzett a kézbesítés során jelzi a futárnak, hogy az érintkezés nélküli igazolást választja.
2.) A címzett által, a korábban kapott előértesítő e-mailben található linkre kattintva, vagy az alairas.expressone.hu weboldalt közvetlenül felkeresve megjelenik egy kód megadására szolgáló ablak.
3.) A csupán pár percig élő véletlenszerűen generált kódot futárunk megadja a címzett részére.
4.) A címzett beírja a kódot, majd a jóváhagyom gombra kattint és az ezt követően megjelenő aláírás mezőben a címzett a saját mobil készülékén igazolni tudja a küldemény átvételét.
5.) Az aláírás mentése gombra kattintva az aláírás elküldésre kerül futárunk részére, aki frissítve készülékét, ellenőrzi ezt saját eszközén, majd fizikailag is átadja a küldeményt.
Részletes útmutatót az alábbi linken talál:
https://expressone.hu/aktualis/erintkezes-nelkuli-kezbesites/
Az érintkezés nélküli kézbesítés egyetlen fontos feltétele, hogy a címzett mobilkészülékén aktív internet forgalmazás legyen elérhető.
A futárok POS terminállal is rendelkeznek, tehát a csomagátadáskor bankkártyás fizetést is biztosított, kérjük éljenek vele!